${Beatrice}

men vilken helg det har varit alltså! den roligaste helgen på jävligt länge! fastän jag ofta brukar ha kul ;D på torsdagen så hämtade jag upp sarah i norrfjärden och sen for vi vidare till öjebyn och hämtade linda från jobbet. vi for vidare hem till linda och fikade och senare fortsatte vi ut till stugan där vi var fram tills vi skjutsade in pappa till pdol, fast självklart så gick vi också in. vi träffade linda folk, åt lite osv. bilresan hem var väldigt roande faktiskt. hade kramp i magen när vi kom hem :D

fredagen så blev det förfest med käk på min stuga och gud så roligt vi hade! bästa dagen på hela helgen! :) finns inte så mycket att säga om fredagen pga några minnesluckor under kvällens gång, och saker som inte behöver skrivas här ;)

på lördagen var det bara att stiga upp för att hinna städa undan lite innan jag skulle in till stan och käka lunch med familjen. efter det for jag vidare till stugan och gjorde mig klart innan det bar av till linda. väl där så väntade vi en stund innan linnea skjutsade in oss till stan, vi hämtade upp jens och micke på ängeln och for till lisas lägenhet och började förfesta. kring halv 10 började vi gå in till området och väl därinne väntade uggla, öltält och karuseller!
bussen gick 03.15 och tog oss till norrfjärden. planerna var att vi skulle cykla från e4an till min stuga, men eftersom vi bara hade en cykel så gick inte det så himla bra.. så syrran kom och skjutsade oss och där var det efterfest till ca halv 7 innan vi gick och lade oss. det tog ett tag att städa när vi vaknade men jag och linda klarade av det och kring tre bar det hem från stugan.

det var väldigt skönt att komma hem och slippa den äckliga lukten från fimpar och avslagen öl, men trött har jag varit hela dagen. om jag fick hade jag kunnat gå och lägga mig direkt jag kom från stugan.

nu är jag iaf med linda och nu ska vi gå och lägga oss för imorgon på morgonen bär det av mot nyköping! :D


ni är underbara tjejer! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0