${Beatrice}

nu har jag fördrivit tiden lite iaf, såg en film med min storasyster. hon och sina mangafilmer.. tycker att man borde bli less någongång. men tydligen inte. filmen gick iaf att se och nu är jag än en gång rastlös. men nu är ju klockan iaf hyfsat mycket så jag skulle kunna gå och lägga mig om jag ville men jag är inte speciellt trött.

så just nu sitter jag och lyssnar på lite musik. Panic! At the disco är ju jävlat kung, alla låtar! som amanda har sagt så förstår jag inte hur alla låtar kan vara bra, oftast är det ju så på en skiva att det är några låtar som inte är så himla bra, men jävlat alla låtar är kung! speciellt time to dance. sjukt bra musik. hittade även den här roliga videon som ser ut som att den är från the sims :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0