${Beatrice}

idag har jag verkligen inte gjort något speciellt, låg på stugan och solade och läste jag vet inte hur länge, jätteskönt! sen gjorde jag och lillasyster middag och sen inväntade vi mamma och pappa. emil kom och åt middag med oss sedan for vi hem till sjulsmark för dom två skulle på partajj!

vi gick in en stund och sen skjutsade jag dem, medans jag var borta kom linda, sarah och jens till mig för vi skulle grilla. så när jag kom hem igen så såg vi på tv en stund och sen for vi och kollade hur det gick för ungdomarna på festen! ;D den hade inte riktigt kommit igång så det var väldigt tråkigt måste jag säga, så då for vi hem och hämtade korv, grillpinnar osv. och for och grillade! mysigt värre, eller hur? där satt vi och snackade om allt från PDOL till bajsfrågor några ställde på midsommar när vi lekte "jag har aldrig". haha! oj så vi skrattade!

strax efter 12 for vi tillbaka för att kolla hur alla mådde, och då hade festen redan börjat spåra ur, mer behöver man väl inte säga. så än en gång fick jag skjutsa hem folk och invänta föräldrar till barn som inte mådde så himla bra. men det gjorde inget för jag, sarah och linda hade ändå ganska roligt i bilen medan vi väntade!

nu sitter jag iaf här och ska slå på en film nu. jag är väldigt trött så jag tror jag kommer somna ganska fort.. men det gör ändå inget för klockan är ganska mycket :) imorgon blir det nog att vara med sarah och linda skulle jag tro, eller jag hoppas det iaf för det vore väldigt trevligt. jag tror ändå inte att dom har något bättre för sig än att vara med mig! ;)

jaja, jag hoppas att ni har haft en trevlig kväll och att ni sover gott!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0