${Beatrice}

igen, jag får aldrig nog av deras musik. den är underbar!

nu är jag iaf hemma igen, tills imorgonkväll. sen vi kom hem har vi packat upp lite saker och fixat middag. så nu är den i ugnen och vi ska snart äta! nå kött och hemmagjord klyftpotatis :) nu har jag även tagit hem kameran i hopp om att orka lägga upp bilder på allt nytt jag har köpt. får väl se när dom bilderna dyker upp..

igår var jag med linda, amanda och jenny och det var väldigt roligt för det var länge sen vi gjorde något tillsammans! så först satt vi hos linda ett tag och snacka lite skit och så. sen for vi vidare till statoil och hyrde en film och köpte en liten present åt jens som fyllde år i torsdag! grattis till han i efterskott. så då for vi och hälsade på han och sarah ett tag, fikade lite och så. efter ett tag ringde lars och ville ha hämtning i stan så vi for och hämtade han och sen tillbaka till linda. men amanda och lars for hem nästan direkt vi kom till linda så då fick jag, linda och amanda se färdigt filmen.

ikväll blir det iaf att vara med linda, jag vet inte riktigt om hon har planerat något speciellt men ska prata med henne när jag har ätit och så.

men nu ska jag gå och göra nå annat fram tills maten men förhoppningsvis så lägger jag in bilderna lite senare.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gud vad gott med klyftpotatis

2008-07-12 @ 17:28:19
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0