${Beatrice}

nu är jag ju då hemma igen från stugan. men just nu har jag jättetråkigt! hoppas på att vi snart ska tillbaka till stugan. i fredags for iaf jag, linda, amanda och jens till skeå för att gå på trästocks. bilresan var såklart trevlig och förfesten med! förutom att jag och phille fick ett möte med polisen.. efter det blev det lite segt men efter en stund av ölspel, jag har aldrig och sanning eller konsekvens så var alla på topp igen! efter ett tag tog vi en taxi in till stan och gick därifrån. men dum som jag är så glömde jag mitt legg! jag och jens hade ju tänkt ut men så blev det icke, så han blev lite besviken på mig. men det gick över. området var iaf SKITDÅLIGT! så vi begav oss till campingen istället där vi träffade lite folk man kände osv. men det var inte speciellt kul där heller så efter ett tag så drog vi tillbaka till lägenheten där vi började koka mackaroner och köttbullar ;) eller linda och philip gjorde det medan jag och amanda badade.

lördag så insåg vi att det inte ens var värt att gå in på området när det var så tråkigt, så jag och linda tog bilen och for hem. väl hemma så slängde vi oss i soffan och såg tv ganska länge, efter ett tag somnade vi.. och det var väldigtväldigt skönt! när vi vaknade jag for hem och åt middag och sen tillbaka till linda där vi bara tog det lugnt, for in till stan och hyrde en film och sen bara slappa.

gårdagen spenderades också med linda, men även jempis ;) så vi var på våran stuga och gjorde lite olika saker :)
här kommer lite bilder från skellefteå.

         
     

fler bilder finns här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0