${Beatrice}

allt det här är nästan skrattretande. eller vad säger vi? jag har egentligen inget att säga om det men lycka till. you fool!

idag har jag iaf varit i stan, igen?! men denna gång med syster och hennes kompisar. dom är rätt roliga så nog har man fått sig ett gott skratt idag iaf! vi började med att gå och äta lunch på nodo, blev en kycklingsallad för min del. där satt vi och pratade en stund, sen gick vi vidare till gallerian osv. innan vi for hem så gick vi och fikade med en kompis till gabbis så då satt vi där och surrade en stund. men under den här dagen har jag köpt 2 örhängen och en ring & 3 tröjor. helt sjukt att jag fortfarande har kvar pengar..

nu ska jag nog vidare till stugan igen, om jag har något att göra där borta. ska nog läsa lite ur min bok och säkert se lite film. lite tråkigt att vara själv bara, hoppas att nathalie och emil kommer & gör mig sällskap. vore iaf lite roligare även om nathalie inte är min favoritkompis..

nu när jag far så ska jag ta med allt jag köpt så jag kan ta kort på den så ni får se vad jag har handlat :) men ska börja packa lite saker nu innan jag far åsså får vi höras nästa gång jag kommer hem ;) men det dröjer nog inte så himla länge.

15 dagar kvar tills pdol börjar för min del och jag tror inte att det går att längta mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0