${Beatrice}

gud vad jag älskar mormorssaft, och andra avenyn också för den delen! jag gjorde nyss den här bloggen och jag hoppas det kommer funka för jag förstår inte så mycket av den här sidan egentligen men det löser sig hoppas jag :P just nu sitter jag och ser de nya andra avenyn avsnitten och ska börja skriva på min svenska bokrecension. läste ut min bok idag, kalla mig prinsessa hette den, ganska bra faktiskt. sen ska jag plugga lite samhälls för vi har prov på onsdag och sen är det träning! har varit borta några gånger nu för allt med pappa och så, har inte riktigt haft tid. men förhoppningsvis så kommer jag hinna nu :)


nu ska jag fortsätta se så hej så länge! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0