${Beatrice}

jag är riktigt stolt över hur det gick för mig och erika på muntliga delen :) hon sa att båda iaf fick överbetyg, och det beyder tydligen minst VG iaf så jag är väldigt nöjd ;) engelska är inte mitt starkaste ämne, men inte mitt sämsta heller :P och snart är det matteprov, på måndag rättare sagt.. så måste jobba ganska mycket nu om jag ska hinna.

snart ska jag till norrfjärden på viktväktarna. hoppas det har gått bra, vill inte att det ska gå dåligt första veckan ;> jag skriver kanske sen och säger hur det har gått ;)

annars ser dagen ganska normal ut, lite plugg och så. idag kommer mamma hem, ska bli skönt ändå att ha någon som är hemma med ludde och så :P ser till att maten är färdig då man kommer hem ;) men men. skönt att det snart är lov iaf.. men som jag skrev igår tror jag, jag längtar som en galning till på fredag! ;D nu är det inte länge kvar! :) och grattis än en gång sara snygging! :D

nu ska jag göra lite matte och sen iväg, hörs senare. puss!

Kommentarer
Postat av: Sara Linneruth

Och tack än en gång Snygg-Bea! ;)

2008-04-23 @ 18:09:18
URL: http://linneruthsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0