${Beatrice}

idag var det ju då skoldans, vilket var jättetråkigt! dansade bara med linnéa dock, men att dansa i skolan tycker jag är skittrist! men vi var bara där i kanske 40 min innan vi for hem. då skjutsade jag även hem sofie och det var roligt att träffa henne för en gångs skull ;)

dagen började väldigt dåligt! samhällsprov som jag trodde skulle gå bra men som inte gick så himla bra..

när jag kom hem hämtade jag posten och då hade jag fått ett brev som jag har väntat på jättelänge! och som jag blev glad! alltså jag är helt överlycklig men ändå lite nervös, vissa av er kanske förstår vad det handlar om :) nu ska jag iaf ringa och säga grattis till mormor för hon fyller år idag sen ska jag lägga mig i sängen och se tv! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0