${Beatrice}

goddagens  läsare! eller godkväll kanske man säger :) nu har vi bosatt oss hos några fördetta sjulsmarksbor! mycket trevligt, och inte lite fint hus dom har! skulle gärna vilja byta.. men så blir ju inte fallet så det är inget att fundera över. hittils har resan varit skitbra! världens bästa väder! ca 30 grader i en hel vecka, alltså under gotlandsveckan! brun har man då blivit så det är ju kul :)

vi har hunnit med så himla mycket, vi har åkt färja 2 ggr, varit på rundtur runt nästan hela norra gotland där vi stannade och badade i blå lagunen! helt underbart, fast vattnet var grönt ;D precis som utomlands! i lördags blev det 50-års kalas och det var jättetrevligt! alla fick en egen liten presentation av födelsedagsbarnet, och vad blev inte sagt om mig om inte att jag kör fort? det var ju lite typiskt.. men han sa även många andra bra saker så det var roligt.

jag har ganska mycket att berätta men det får jag göra när jag kommer hem. idag blir det då att sova i ängelholm, imorgon också tror jag. men mest troligt så ska vi tjejer besöka typ europas största köpcenter medans gubbarna ska göra något annat. sen på torsdagmorgon så bär det av till tyskland! inte så svårt att gissa vad vi ska göra där kanske ;) sen på fredagmorgon så påbörjar vi resan hem, jag och mamma ska sträckköra så länge vi orkar så vi kommer hem så fort som möjligt. så vi får väl se när jag är hemma :) hoppas ni har det bra där hemma!

bilderna kommer ut när jag kommer hem :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: amanda

LÄNGTAR EFTER ER :)

2008-08-05 @ 19:52:11
URL: http://amaandajohansson.blogg.se/
Postat av: sarah

hoppas ni har det trevligt :-)

2008-08-06 @ 22:48:32
URL: http://aake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0