${Beatrice}

idag när jag skulle fara hem från linda så blev hon så ledsen så hon gick och glömde min telefon när jag var på toa så jag inte skulle fara hem. så jag fick gå runt och leta den i deras tv-rum innan jag tillslut hittade den.

igår såg vi iaf en film som hette Under her dead body, väldigt roligt! fast egentligen såg vi typ film och tv i princip hela dagen, samma idag. men det är kul att se film med trevligt sällskap! :)

men just nu har jag bara trååååååkigt. ångrar lite att jag for från kopparnäs men jag har några saker att fixa här hemma så det var väl lika bra. så nu får jag väl ta å ta tag i det, så.. på återseende!


min prinsessa och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0