${Beatrice}

det är så himla tråkigt med regn! jag vill ju ha sommar och sol, som på gotland! men icke det.

nu lyssnar jag på en hur mysig låg som helst med duffy! :)

har inte så mycket att säga idag.. senare idag blir det kanske att fara till degeränget och umgås med lite folk där så det blir förhoppningsvis trevligt!

dagen har gått väldigt segt, fastän jag sov till klockan ett. vi har har en rörmockare hos oss som har stängt av vattnet för att han håller på att fixa, så jag har väntat på duschen sen kl 1! men snart hoppas jag att han är färdig för jag behöver verkligen duscha :) sen bär det nog av till linda i kopparnäs, hejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0