${Beatrice}

vaknade för ett tag sen, har precis ätit frukost och allt sån där tråkigt. men nu väntar något ännu tråkigare, ska hjälpa mamma städa.. men för pengar ;) så det är väl vad jag ska göra idag, och fixa med tvätten..

senare idag, kring middagstid ska jag till norrfjärden å handla, hämta upp linda och sen till amanda! dit kommer också jenny där vi ska mysa på, laga middag och se film :) känns ju att träffa amanda och jenny igen när man inte träffat dom på länge!

nu ska jag återgå till mitt. på återseende!

dagens låt: Katy Perry - Hot n cold
Kate Perry påminner faktiskt ganska mycket om The sounds tycker jag :)
väldigt bra musik faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0