${Beatrice}

för många var det första skoldagen idag, men inte för mig. jag var på vc och tog blodprover på morgonen och eftersom dagen var hyfsat kort räknade jag med att jag inte ens skulle hinna till stan efteråt innan vi slutade. så efter det for jag och mamma och handlade och sen for vi hem. och eftersom jag inte är van att stiga upp kring 8 så var jag grymt trött hela morgonen, så när vi kom hem gick jag och la mig igen och sov till typ.. fyra kanske. inte så himla bra, får väl se hur sent jag kommer somna ikväll! imorgon måste jag iaf stiga upp tidigt så jag kan lägga mig tidigt också eftersom vi far till kalix kring 5 på morgonen..

hur som helst så satt jag och kollade runt lite på internet och hittade det här. jag trodde faktiskt att hon var duktig live! fast då vet man ju inte om någon har trixat med videon men det tror jag inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0