${Beatrice}

tror ni jag har nå ont?! svar ja. det känns ibland som att jag ska dö! operationen gick iaf väldigt bra och jag fick fara hem kring 11 imorse. vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva. brösten är iaf mindre :P men just nu känns det som att dom är större än vad dom var innan med all bomull och alla förband! det trycker som fan.. ska iaf ta bort stygnen om typ 5 dagar eller något sånt var det :) så då får vi väl se hur dom ser ut efter det ;D fast jag har redan sett och jag är nöjd! :)

på återseende!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken tur att du du klarade dig igenom operationen och inte dog, det hade ju varit tråkigt! Din mamma var jättesöt som uppdaterade oss under tiden! Vilken tur att du blev nöjd :)

2008-08-28 @ 19:01:12
URL: http://lindaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0