${Beatrice}

så är det. väldigt lååånga nätter. nätterna känns så oerhört långa just nu och jag kommer inte på någon annan anledningen än att det är för att jag vaknar så många gånger under nattens gång? man kan ju lixom inte sova snabbt eller långsamt..

jag tror det beror på operationen, att jag är lite nervös utan att jag tänker på det. för det är verkligen inget jag funderar över, vill bara få det bortgjort nu! jag är så less på att vänta.

idag var det tänkt att jag skulle ut till stugan med mamma och hjälpa hon att städa. men istället ska jag nog pyssla på här hemma med några saker. t.ex. städa insidan av bilarna.. vad gör man inte för pengar.. :)

nu väntar frukost!

imorgon - jennys 18-års fest
5 dagar - operation i kalix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0