${Beatrice}

The All-American Rejects - Move Along
KUUUNG LÅT!

hursom helst, idag var det tänkt att jag och mamma skulle ut till stugan och städa undan där för sommaren. (och lite nogrannare efter pdol kanske? ;)) men när mamma väckte mig så öste regnet ner och vi ställde in det. det är så jobbigt att bära massa grejer och så in och ut i regnet. så jag somnade direkt om, typ en timme, åt frukost och somnade om till nyss. det var riktigt skönt att sova faktiskt!

vad händer idag? det vet jag icke, linda och sara verkar ska se film, men får se om jag orkar fara någonstans, känner mig ganska lat idag faktiskt!

nu hade jag tänkt gå ut och göra nå saker åt pappa med bilen :P och tro inte att jag ska laga något eller så för sånt kan jag inte! jag vet hur man får den att gå framåt och det räcker.

6 dagar - operation

Kommentarer
Postat av: Anonym

Operation:O? Vem och varför?

2008-08-21 @ 19:07:03
Postat av: rebecca w

Operation:O? Vem och varför?

2008-08-21 @ 19:08:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0