${Beatrice}

just nu spelas Kate Perry - I kissed a girl i mina högtalare och den är väldigt bra!

idag har jag inte gjort speciellt mycket, det blev en ganska sen kväll för mig och linda igår så vi sov till ca 11 :) efter det åt vi frukost och sen skjutsade jag hem henne till norrfjärden. när jag kom hem var det bara att ta tag i städningen.. väldigt tråkigt. men nu är det iaf färdigt och nu väntar duschen!

orkar inte skriva inte skriva något om resan så den får sammanfattas som skitbra! jätteroligt har det varit och det var tur att jag hade linda med mig annars vet jag inte riktigt hur det hade varit..

skönt iaf att äntligen vara hemma! på tisdag väntar en dag med brudarna så det ser jag verkligen fram emot! länge sen jag träffade mina sötnosar ;) men nu ska jag gå i duschen, på återseende!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0