${Beatrice}

imorse vaknade jag av att gabbis (min äldre syster) kommer in i mitt rum och skriker: kläää mig, jag har inget att ha på mig! får jag låna nå av dig?!?!?!?!?!

visst säger jag och vänder mig om, efter ett tag berättar hon att PT skulle komma hit och göra ett repotage om henne. morfar har tydligen ringt in och "tipsat" dom om henne ;p

så det var bara att stiga upp och äta frukost innan dom skulle komma. efter att ha lyssnat lite när dom pratade så gick jag och la mig i sängen och såg tv och somnade. då kommer båda från PT, gabbis och nathalie in i mitt rum och säger att vi ska ta kort på alla tre syskon. så då var jag tvungen att stiga upp, igen!?
menmen.

så håll utkik efter det i Piteå Tidningen! ;)

här är några bilder som min syster har ritat, och som också var anledningen till varför PT skrivit ett repotage om henne.








Kommentarer
Postat av: Sara Linneruth

Alltså det är sjuk hur man kan rita sådär bra! Själv har man ett svagt G i bild.. :D

Grymt bra gjort!

2008-08-18 @ 22:47:15
URL: http://linneruthsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0