${Beatrice}

det innebär alltså :
- 1 dag kvar till AFTER CHRISTMAS
- 5 dagar kvar tills kronogård
- 10 dagar kvar tills jag fyller 19 år
- 13 dagar till jessica fyller 19 år
- 21 dagar till sofie fyller 19 år
- 24 dagar till linn fyller 18 år
- 48 dagar till linnéa fyller 19 år
- 59 dagar till dennis fyller 16 år ;)

alltså väldigt mycket fester .. får redan ångest :)
men det här har jag iaf fått idag !


en tekopp och några småsaker

penna för att ta bort nagellack som far utanför :)

väldigt sköna handskar =)

en väääldigt skön tröja som jag fick av tim :)

fick även denna söta ljushållare eller vad man kallar det av tim :) gulle du !

ps2 + singstar :)

nå småsaker :)

underställ !

och ett 12-sett med bestick :)

tim kom förbi med mina julklappar :)

sen tog/fick jag mig en julkram också :D sötnos ♥

dennis följde också med ! :) han tyckte bilden blev ful och ville att jag
skulle ta bort den så jag gjorde såhär istället ;)

hoppas alla har haft en riktigt trevlig julafton ! det har iaf jag :)

Kommentarer
Postat av: Anna

58 dagar tills jag bli 19 hahah ;D

2008-12-25 @ 17:10:04
URL: http://annawikman.blogg.se/
Postat av: Linn

Fan vad jag längtar Bea (:

2008-12-26 @ 16:37:06
URL: http://linnohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0