${Beatrice}

puuuh ! så känns det just nu , he är så jävla mycket just nu så jag vill ibland bara ha allting avklarat . fastän det alltid är kul :) gårdagen var väldigt innehållsrik , allt från kärleksförklaringar , tårar , arga miner , spy och mycket mer ;) haha . en intressant kväll har det varit .

igårkväll blev he käk på max med massa folk , sen ringde jag erika och sa att jag skulle komma till hon och niklas så jag kom instövlandes där typ kring halv 3 eller nå ;D satt där och surrade med dom som fan medans dom ville sova tydligen , yrande nog på ganska bra tror ja :p vaknade idag iaf trött och törstig som fan ! dom var inte så överlyckliga på morgonen för min mobil har ringt hur många gånger som helst , och jag har ju kanske inte den roligaste signalen om man vill sova .. för jag hade redan slocknat ;p den går typ "jag har en pojkvän de4t har inte duu .." haha !

medans niklas och erika var ute och gick så duschade jag och plockade ihop alla mina saker som jag hade spritt ut i deras lägenhet :P och alldeless strax så ska vi gå och köpa oss nå mat och antingen äta he på stan eller tillbaka hit :) sen ikväll blire ju middag på hawaii sen vet jag inte , men ha en bra dag ! puss

Kommentarer
Postat av: blomman

Fyllo-Bea :P hihi låter som du hade skoj ;)

2008-12-06 @ 13:25:14
URL: http://blomkviiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0