${Beatrice}

nu sitter jag henne med morgonrock och är nyduschad . hade tänkt gå och äta frukost nu och sen ringa anna . verkar som att jag ska åka med henne ? :) jag vet inte riktigt , men i någon bil ska jag iaf åka ;p känns så skönt att vi äntligen ska fara ! har sett fram emot det här skitlänge nu ! :)

vi far alltså till kronogård idag där vi ska spendera nyår och kommer hem på fredag ! riktigt kul . sen på lördag fyller jag 19 år ! grattis i förskott till mig ;) då blir det också fest , så jag har en tung vecka framför mig ;p men det blir säkert kanonbra !

nu ska jag äta frukost , ha en riktigt bra vecka och GOTT NYTT ÅR ALLIHOP ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0