${Beatrice}

jag pratade just med amanda i tele och hon berättade att hennes mp4 eller vad det heter hade gått sönder när vi var på gymmet så dom hade bara skickat tillbaka den åsså hade hon fått en ny :) så då blev jag sugen på en jag också så jag gick in på tradera och nu äger jag en helt egen mp4 ;)


så nu är alltså en sån här min , fast den jag köpte var grön :) fick den för 371 kr tror jag det var . och det är verkligen billigt jämfört med vad min förra mp3 kostade . jag köpte den ju dock för typ 6 år sedan då dom var ganska nya och då kostade den kring 2300 kr , såklart så ska jag alltid ha det dyraste , haha :P men tydligen så var det några specialgrejer på den som gjorde att den var så dyr men jag har fortfarande inte kommit på vad det är för saker . man kanske borde läsa instruktionsboken ? haha . skitsamma , nu har jag iaf köpt en ny och det ska blir skönt med en med större minne och så :) det var allt jag hade att säga . får se om jag skriver nå mer innan jag ska sova , hejdå !

Kommentarer
Postat av: amanda

min är också grön :)

2008-12-03 @ 21:01:23
URL: http://amaandajohansson.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag är för en gång skull i Sjulis, dock ligger jag sjuk :/

Blir hemma imorrn också, så hör av dig när du kommer hem från skolan :)

2008-12-03 @ 22:01:04
URL: http://linnohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0