${Beatrice}

jag och linn steker som fan ! vi har hittat på ganska mycket roligt idag , fastän vi inte varit med varandra hela dagen ! det gäller att vara effektiv ;p

igår var det ju fest på norrmalm , och jag hade riktigt kul ! träffade hur mycket folk som helst som man kände , träffade även mycket trevligt folk som tex gått i skolan med min storasyster ! dessutom hade vi ett ganska trevligt samtal om gamla goda sjulsmarkare ! haha , linda var även inneboende hos mig den kvällen och för henne innebar det gratis dricka ;)

nu börjar jag verkligen längta till krono och man känner att det börjar närma sig :) försökte skriva en lista på vad jag ska ha med mig för annars lyckas jag alltid glömma det viktigaste . nu ska vi fortsätta spela wii , pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0