${Beatrice}

vilket väder! jag vaknade imorse av att mamma kom in och sa att vi skulle gratulera gabbis, fast när vi kom in i hennes rum och sjöng så var hon redan vaken nästan :) men det gör inget, i present fick hon iaf två handukar och inlindat där låg 900 kr, inte illa! och sen ska jag och nathalie bjuda henne på bio :) glad blev hon iaf över presenterna, men hon gillar väl inte sådär jättemycket att hon fyller 22 år :P menmen.

nu packas det för fullt här hemma för nu ska vi ut till stugan igen. men ikväll är det fest! tur att jag har min vän amanda som följer med mig! tror det kommer bli kul. innan det så ska någon av oss gå in på tistel eller nå och köpa nå blommor åt elin och erika eftersom att det är dom som har fyllt år :) men det blir säkert en trevlig helg! :D


min nya pojkvän! :)

nu ska jag fara, men som jag skriver varje gång jag far till stugan så hör gärna av er!
tjingeling! :)

Kommentarer
Postat av: LinnZzzan

Jag börjar ju sakna dig nu Bea (:

Hör av dig!:) Puss

2008-06-28 @ 12:08:43
URL: http://linnohman.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag hade jättekul med dig bea :)

2008-06-29 @ 17:40:54
URL: http://amaandajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0