${Beatrice}

kom nyss hem från fotboll, och jag kom fram till en sak. att det är aldrig kul att se fotboll om man inte har bra sällskap! vilket jag alltid har så det är alltid kul och idag var det roligare med sällskapet än att se fotboll. men så kan det bli!

imorgon blir det luleå och shopping med två underbara tjejer, sen ska vi möta upp amanda vid 12 kanske och luncha med henne! ska på FACE på någon slags rådgivning eller vad man ska kalla det, hoppas iaf att det blir roligt men det tror jag! och sen är det ju alltid kul att gå på stan med trevliga människor som sara och linda!

vi hörs imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag, vi hörs verkligen imorgon! :)

2008-06-13 @ 00:16:30
URL: http://lindaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0