${Beatrice}

sooom jag längtar tills imorgon och i helgen! helt sjukt :)

idag har jag och mamma iaf varit på stugan och gjort lite fint till i helgen. jag klippte gräset, plockade bort lite kottar förhand så jag har väldigt ont i ryggen! ropade av altanen lite och sen rengjorde jag grillen medans mamma fixade inomhus. och riktigt fint blev det!

när jag kom hem for jag direkt till alters match och träffade amanda, och det var väl anledningen till att jag for också, för att träffa henne :) så vi pratade lite om i helgen och så. kul at hon också kunde komma, hon brukar vara så himla upptagen att man måste fråga jättelänge i förväg ;)

imorgon blir det iaf fest hos sara i stan och sen blir det väl utgång, kanske. vi får se vd som händer! jag längtar iaf som en tok till imorgon och dagarna som följer!

och idag på viktväktarna så hade det gått ganska bra, har gått ner 1,4 kg sen förra onsdagen så jag är nöjd :) linda var också nöjd fastän hon har bränt sig i solen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0