${Beatrice}

nu har jag packat färdig till idag och resten av helgen så snart bär det av till linda! :D
när jag kommit dit ska jag äta hemmagjord pizza och sen måste jag ut till stugan med några saker till i helgen, sen tillbaka till linda där vi börjar fixa oss och så :) sen far vi in till stan till sara norén på feeest och god mat!

sen sover jag antingen i stan eller i norrfjärden och på fredagen bär det av till stugan! jag och sara far dit först så kommer dom andra senare. då blir det grillmat och mys hela helgen! och fest på fredagen, hääärligt ;D

så vill ni något så är det bara att höra av er för jag har ingen dator där så det är telefonen som gäller ;D
073-5465003, ring om ni vill något! :)

ha en trevlig helg allihopa, hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0