${Beatrice}

som jag har sovit gott inatt i min egen säng och utan mygg. myggen var det värsta under hela resan..

idag har jag inte så mycket planer, ska lägga mig ute en stund i solen nu, sen ska vi till sunderbyn och även kanske till vet. imorgon, för ludde mår inge bra :/ i måndagskväll kunde han inte ställla sig upp själv.. men nu kan han gå men ibland haltar han och han vill inte lägga sig ner utan han bara vandrar runt i hela huset hela dagarna.. och sen har han ett sår i ansiktet som han har kliat upp. det är jättesvullet och varar :( men vi tror att det är för att han rök ihop med en hund för typ en vecka sen.. menmen. vi får väl se vad dom säger om honom.

frukost nu, sen solen :)
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0