${Beatrice}

igår när alla hade farit hem blev det att jag och gabbis slog på en film som hette typ clovers field eller nå liknande. jag brukar inte gilla filmer där det först är typ 5 personer åsså försvinner dom en efter en, men den här var faktiskt väldigt bra!

dagen började med att jag åt lite frukost och sen klädde på mig och promenerade med mamma ner till folketshus där tjejjoggen var. efter ett tag kom sara och jossan så vi satt där på en filt och tittade på och glassade medan de andra värmde upp och svettades ;) sen kom madde också och gjorde oss sällskap. när starten hade gått så blev det ganska lugnt och efter ett tag så ringde nathalie och ville ha hämtning. så jag for hem och hämtade gabbis och sen for vi till rosvik. väl där så handlade vi lite och sen for vi till mormor och morfars stuga som ligger nära våran och hälsade på, fast största anledningen till att vi for dit var för att vi skulle hämta jordgubbar som dom hade köpt åt oss ;) sen for jag förbi tjejjoggen igen och satt med sara och de andra en stund innan dom skulle fara och nu är jag hemma. snart ska jag äta lite jordgubbar! och ikväll blir det fotboll nere på folketshus med sara och väldigt många andra sverigefans ;) haha. det blir säkert trevligt.

sen imorgon bär det av till kikkijaure.. hur långt bort låter inte det?! men det blir säkert trevlig, hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja,hur långt bort låter inte de?

Typ, andra sidan jordklotet....

2008-06-14 @ 21:38:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0