${Beatrice}

jag överlevde.. och linn också. dom här dagarna har faktiskt varit roligare än vad jag trodde dom skulle vara! om man tänker, kikkijaure, utan ström, inge vatten osv.. det låter ju inte direkt som något man längtar till! och jag som är rädd för allt som heter kryp. trodde verkligen inte att det skulle gå ihop, jag och skogen. men det var verkligen skitkul! jag vet att jag har tyckt det har varit roligt att fiska, men efter dom är dagarna så har jag upptäckt att jag tycker det är jättkul! jag och linn blev t.o.m. vice president i TeamSpy, skitcoolt! ;) haha. dagarna har bestått av bad, bastu, mat, poker, grillning och fiske! även lite alkohol.. riktigt kul har det varit alltså. men jag orkar inte lägga upp några bilder i bloggen så ni hittar dom på min pix!

snart ska jag bege mig till rosvik och kolla fotboll och sen blir det film med syrran och emil (i lönneberga). hihi. jaja, nu måste jag börja packa upp väskan för jag har bara hunnit klippa gräset, duscha och äta sen jag kom hem.

hej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0