${Beatrice}

för ett tag sen så kom jag hem efter att ha varit ute på promenad med pappa. vi gick ca 5 km och det var så himla skönt! att det fortfarande är sol fastän klockan är halv nio :) idag har det iaf inte hänt så mycket speciellt, har sett lite film fastän det har varit kanonväder ute.. har lite dåligt samvete över det. men nu hade jag tänkt slänga mig i sängen med lite cola light och heja fram sverige! ;)

imorgonkväll bär det nog av till stugan, fast inget är bestämt än så vi får se hur det blir. skulle vara skönt att ligga där och sola lite :)
jag har kommit på en sak.. att jag skriver ofta om något jag gjort eller ska göra, och sen att jag ska berätta hur det gick senare. men jag berättar aldrig hur det går med grejerna jag gör, tex som prov i skolan, viktväktarna osv. men jag ska försöka skärpa mig ;) om du någon är intresserad? :O men det bryr jag mig inte så mycket om :)

men vi hörs kanske senare ikväll! hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0