${Beatrice}

jag pratade med linn för ett tag sen och vi kom fram till att det måste vara väldigt jobbigt att vara hund i sån här värme. efter ett tag beslutade vi oss för att fara till brännträsk och låta ludde bada. vi satt där ganska länge och hade en riktig pratstund. trevligt!
men varken jag eller linn vågade bada så vi stod och kollade på när ludde badade. men däremot hittade vi en jävligt äcklig död padda i vattnet, usch!

jaja, nu måste jag verkligen städa mitt rum fast jag äter nog middag först.
hej då mina vänner, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jo minsan, paddan var äcklig, fast det värsta av allt var nog alla äckliga små myror som halft byggde bo på mina ben :/

2008-06-03 @ 20:45:03
Postat av: bea

haha, jo. usch! och ludde som kissade på någons sandslott :)

2008-06-03 @ 23:32:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0