${Beatrice}

gårdagen var väl inte sådär kanonbra direkt. men det funkade väl. mycket onödigt tjafs för att du inte vet när man ska vara tyst. och framför allt säger jävligt fel saker vid jävligt dåliga tillfällen. skoj eller inte, man beter sig inte som du gör!
"jag ska skärpa mig", i normala fall behöver man inte anstränga sig, men du gör det  så jävla svårt  för dig själv så vad som än händer så beter du dig alltid fel och det vet du.
du fattar inte ens vad du gör mot mig, utan du verkar bara förstå att jag är ledsen för att jag gråter. men skyll dig själv, du har valt det..

det kommer ta väldigt lång tid att förlåta dig och allt du har gjort, om det ens går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0