${Beatrice}

jag säger samma sak som linnzan, vad har vi gett oss in på? tur att vi har varandra så vi slipper dö själv. nu är iaf packningen klar och väskan är onödigt tung, som vanligt har jag med mig massa saker som jag egentligen inte behöver. men nu är det bara frukost kvar, blev att jag packade före jag åt.

dessa dagar jag har framför mig ska spenderas med linn, simon och niklas. så vi får väl se hur det går.. ni hör ju vars vi ska, och eftersom att det låter som att det är i typ finland eller nå sånt så är det inte säkert att det alltid är sändning på min telefon. men prova kan ni ju alltid, 073-5465003. annars går det säkert ringa till linnzans mobil! och ingen ström finns det i stugan heller, så.. ja. ni får ha det så bra här hemma!

hej då sjulsmark!

undertiden jag är borta så kommer min syrra (förhoppningsvis?!) göra om min vanliga tråkiga blogg till en superstjärnas blogg! elelr hur gabbis? jaja, ha det bra här hemma ni också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0