${Beatrice}

nu är jag lite less på att ha sommarlov när det är så många som jobbar! det är himla tråkigt.. så under dagarna gör jag faktiskt inte så himla mycket. och dom här senaste dagarna har jag verkligen inte gjort mycket, jag har varit på stugan sen i måndags. men har också hunnit vara i luleå och gjort nå saker och varit i lillpite en stund idag. ska tillbaka senare och hämta mina föräldrar! får väl se om jag hittar tillbaka, kom från ett annat håll när vi for dit tidigare idag..

sen köpte jag även två nya gossip girl böcker, för jag har läst ut de två senaste sen i måndags. så mycket jag har att göra..

nu hade jag tänkt gå ut och klippa gräset sen hoppas jag att nathalie har hunnit fixa middag åt mig när jag är färdig ;p sen när jag hämtat mamma och pappa så ska jag ut till stugan, igen.. så hör gärna av er för jag har faktiskt ganska tråkigt där ute vid det stora kalla havet :) kanske skulle träffa amanda och dom innan jag far också, får se hur det blir med det :)

imorgon fyller min storasyster 22 år! grattis till henne i förskott, för jag kommer ju vara på stugan imorgon :) jag kan tyvärr inte skriva vad hon ska få för hon läser min blogg men kan skriva det sen :)

tjing!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Äsch jag hoppades du skulle glömma bort att jag läser din blogg XD

Fast när jag tänker efter vill jag nog ändå inte veta vad jag ska få av någon...



Tack för gratualtionerna!

2008-06-27 @ 20:51:52
URL: http://gabbi-chan.livejournal.com
Postat av: bea

tur att jag kom ihåg det då! :)

2008-06-27 @ 23:24:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0