${Beatrice}

linnzZan for nyss hem efter en väldigt trevlig stund. hon kom väl hit kring 10 eller nå sånt, kommer inte ihåg. sen har vi sett lite hollywood gigaloo, pratat och ätit mackor. mycket trevligt.

nu hade jag iaf tänkt gå och lägga mig, är nog väldigt trött utan att jag vet om det :) sen imorgon blir det luleå med brudsen, och kanske linn fast hon är ju också en brud..
vi får väl se om hon orkar följa, ska ringa och väcka hon imorgon. om jag säger att det brinner så kanske hon orkar stiga upp! vi får se vad som händer.

sov gott och dröm sött!

Kommentarer
Postat av: LinzZzzan

Jag är ingen brud, jag är en fisk.

2008-06-13 @ 02:03:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0