${Beatrice}

oj vad mycket pengar det har gått idag, för sara och linda ;) för mig blev det en ögonskugga och nå smycken så jag gjorde väl av med ca 300 kr! :) efter att ha gått på stan i ca 1,5 h så for jag och linda typ till storheden och hämtade upp amanda och sen gick vi och åt lunch på ban thai och gud så gott det var! :) efter det skjutsade jag tillbaka amanda medan sara och linda gick på sminkkursen och när jag kom tillbaka så var det min tur. och snygga blev vi, som satan! ;);)

ska snart börja bege mig till eriksson där det är några familjer som ska planera gotlandsresan vi ska på i augusti! så jag ska dit en stund och höra vad som sägs, sen ska jag hem och äta middag och fixa undan lite kanske. för då kommer ju tjejorna hit till mig sen, så vi ska fixa naglar och testa sminka oss som vi fick lära oss idag ;D mysigt värre.

jag skriver senare idag, pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0