${Beatrice}

ikväll har jag, linda, marielle och amanda haft en sminklektion. sen så har jag även målat amandas naglar och hon fick tom mönster på dom! det gick faktiskt förvånansvärt bra fastän dom är så himla korta! :) och fina blev dom. vi har även sett dirty dancing 2 och jenny är så söt när hon ser film ;) hon blir helt pirrig när det händer något! alla for hem för en stund sen men före det så sminkade först jag och linda amanda och marielle, och sen bytte vi så att marielle sminkade linda och amanda sminkade mig. shit så snygga vi blev!

imorgon blir det att fara ner och kolla på tjejjoggen med sara och sen fotboll nere i sporthallen, så jag tror det kommer bli en kanondag! :)

sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0