${Beatrice}

gud vilken värme det har varit idag, och dom senaste dagarna! och jag har blivit ganska brun faktiskt :) är så kul att bli brun direkt och att jag inte bränner mig så lätt :)
idag skulle jag klippa gräset, men svag som jag är så fick jag inte fick igång gräsklipparen så det blev icket. då for jag till linda och stekte på hennes studsmatta och åt lite melon istället :D
du ska veta hur kul jag tycker det är att umgås med dig linda! men iaf så låg vi där och pratade lite, kom på lite ordspråk som: han hade inte många ekorrar i trädet (han hade inte många vänner han) ungefär. väldigt påhittigt och roligt tyckte vi!

senare gick jag och mötte linn från bussen och sen for vi tre till stan för att kolla på balen! och gissa och vi blev sugna på att gå själv och känna sig så fina.

och det här var självklart mitt favoritpar!
ni var så himla fiiiina! :)
image20


Kommentarer
Postat av: Amanda

dom var så himla fina :)

2008-06-04 @ 17:48:51
URL: http://amaandajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0