${Beatrice}

när jag vaknade imorse for jag direkt till rosvik och hämtade nathalie, sen for vi till porsnäs kiosken och satt där utanför och åt glass :) mysigt, vi som pratar så sällan :) och nog hade vi mycket att prata om kan jag lova! efter det så har jag inte gjort något speciellt alls och snart så far jag ut till stugan. jag och nathalie ska dit eftersom att gabbis är i hofors igen och fixar det sista i sin lägenhet, men hon kommer hem igen på torsdag :) sen på lördag fyller hon 22 år och hon är inte glad över det, men det är jag ;D

gabbis: 22 är ju nästan 25.. och 25 är nästan 30.. och 30 är SKITGAMMALT!
hon är allt bra söt hon.

men nu ska jag och syrran fara, och det kanske inte är allt för kul att vara ensam med henne hur länge som helst så kom gärna och hälsa på eller ring! det vore trevligt :)
speciellt ifall P skulle ringa, tur att jag har dom vännerna jag har säger jag då bara :) ojoj. jag äääälskar mina vänner och skulle aldrig byta ut dom mot något! <3


tack för mig, ring om ni har något att säga eller bara vill snacka :)
0735465003!


Kommentarer
Postat av: amanda

de är nå knäppt me min telefon, den stänger av sig å skit så har inte fått ditt medelande men linda sa att du hade skickat de till oss alla och jag vill också vara på din stuga innan pdol :)

2008-06-26 @ 17:27:13
URL: http://amaandajohansson.blogg.se/
Postat av: Linda

Hur länge ska du hålla till på stugan, när kommer du hem egentligen? :) <3

2008-06-26 @ 22:36:26
URL: http://lindaperssons.blogg.se/
Postat av: bea

okej, vad kul amanda! nu är jag ju hemma linda, fast bara för ett tag ;D far tillbaka ikväll :)

2008-06-27 @ 13:30:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0