${Beatrice}

jag vet inte riktigt vars jag ska börja, men jag börjar väl med torsdagen eftersom det var examen!

torsdag: dagen började med att jag steg upp och började packa ihop allting jag skulle ha med mig. sen tog jag mitt pick och pack och for till linda! där åt vi hemmagjord pizza som var jättegod och sen började vi fixa oss inför kvällen! kring halv fem skjutsade stefan in oss till stan, och vi var ju så himla snälla så vi hade tänkt köpa nå blommor åt sara som var värdinna bara för att det var så snällt att vi fick vara där men då hade buketten stängt! :S vi gick bara vidare till ica kvantum och skönte något fint där iställt :) väl hos sara så åt vi middag, riktigt god också! med välkommsdrink :) lite senare kom rosvikspojkarna och gjorde oss sällskap. men senare mot kvällen så blev det lite högljutt som grannarna inte gillade så då begav vi oss ut! jag och några till gick till kallas och hade det mysigt där medans andra var i badhusparken! sen när vi var påväg hem ringer sara och säger att hon fixat efterfest men då var vi redan påväg hem, men skönt var det att sova och lika skönt att vakna eftersom att varken jag eller linda var bakis! :)

          

fredag: vi step upp relativt sent så det blev bara lunch den här dagen också. sedan inväntade jag sara innan hon och jag drog ut till min stuga. linda skulle komma senare för hon skulle på kalas före. jag och sara fixade lite fint där borta och så, fixade mat och sen kom amanda och åt med oss. sen började festen och det var riktigt kul, till slut kom ju linda också och då blev det mer fart! ;) sen kom det grabbar igen och gjorde oss sällskap och kvällen blev lika kul då som dagen före. mot kvällen skjutsade linus och jocke in oss till stan där vi gick ut igen men det var inte speciellt kul, så kring 2 tror jag så for vi hem och sov allihopa.

           

lördag: det blev impulsfest. ovanligt för att vara oss! men jag, linda, sara, amanda, jenny och linn bestämde oss för att det skulle vara kul. så vi fixade alkohol väldigt smidigt och sen satte festen igång, kl 22! haha. menmen, kul hade vi iaf under kvällen, för några blev det nakenbad. för mig blev det inge bad eftersom jag badade på fredagen och nu är jag i princip förkyld, men jag får väl skylla mig själv. jocke tog en taxi och kom ut till stugan för att göra oss sällskap, men var för feg för att bada med dem som badade. när vi fick och lade oss kring fem så ringde micke och johan till jocke och skulle komma till stugan. så vi kom inte isäng förens efter 7 någongång. tror t.o.m. det var kring 07.30. vi tjejer vann också i kubb två gånger mot dem. det sjuka var att vi skulle kasta på kungen baklänges mellan benen. så linda siktade åt mig och jag bara kastade åsså prickade vi! så det var en riktigt rolig kväll det också, jag kommer inte ihåg sist jag skrattade sådär mycket som jag gjorde den natten. eller vad säger du linda?

           

söndag: vi vaknade ju ganska sent, efter att sara och jenny har farit tidigare. så vi äter lunch och sen satt vi och snackade ganska länge innan vi tog tag i städningen, och det var inte så himla mycket faktiskt. som tur var. sen for vi hem. men direkt jag kom hem sa linnéa att hon hade jättetråkigt och ville hitta på nå. så det blev att jag, linnéa, linda och samuel for till grönan och grillade, skitmysigt ställe! och samuel badade, och jag har nog aldrig sett någon simma så fort som han gjorde. "jag kommer drunka!" det blev en ganska rolig film också av det, haha :)

           

det var allt för mig, men jag har svårt att tro att någon orkar läsa allt detta ;)
men skulle någon vilja se fler bilder så finns dom på här! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

fysatan vilken rolig helg vi haft fast jag for hem lördan :( men hoppas ni haft det kul iaf :)

2008-06-09 @ 19:04:53
URL: http://amaandajohansson.blogg.se/
Postat av: bea

jo, det har vi verkligen och det är ju tack vare er jag har haft det! :)

2008-06-10 @ 18:01:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0