${Beatrice}

efter första halvlek i sverige-ryssland matchen så tänkte jag bara "vila" en liten stund för annars hade jag somnat under andra halvlek. men ni tror inte jag somnar och sover i typ 2 timmar och missade resten av matchen ;p och när jag vaknade och skulle gå och prata med mamma och pappa så var det släckt i hela huset för då hade alla gått och lagt sig.. men så kan det gå. typiskt mig ändå så.

hittade nyss en tävling där man kunde vinna nå kryddor, och eftersom att det inte kostar så kan man ju alltid vara med. så jag tänkte att OM jag skulle vinna så ska jag ge dom till mamma :) men det är inte lika kul eftersom jag vet att hon läser min blogg så det blir ingen överraskning direkt.. men det gör inget.

jag såg iaf nyss vägen till eldorado med gabbis så nu ska jag krypa ner i sängen och slå på en film jag kan somna till :)
puss och kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0