${Beatrice}

kom hem för ett tag sen efter en shoppingrunda på stan med mamma och pappa. innan vi for till stan for vi till öjebyn på besiktning av bilen för den släppte ut för mycket avgaser eller nå när man körde, så pappa fuskade till det lite men besinen och nå annat så den klarade besiktningen gallant ;)

på stan blev det iaf ett par shorts och 6 brottarlinnen! dyrt var det och jag som är så snål.. menmen, linnen är ju något man använder mycket av under sommaren så. det blev även käk på subland och dit kom jenny, frida och sara och joinade oss :) mysigt!


efter det så satt vi på torget ett tag och sen gick jag och klippte mig! blev faktiskt väldigt nöjd, fastän jag aldrig brukar bli riktigt nöjd från början, men det blev fint :)

och ett stort grattis till min lillasyster som tog moppekortet idag!

nu ska jag äta något. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0