${Beatrice}

jag har så himla mycket jag kan berätta för er nu, även om allt kanske inte är det mest intressanta ni hört :)

kan väl börja om igårkväll.. var ju som sagt med amanda, linda och jenny och myste på. vi såg lite film, åt oss väldigt mätte och körde bil. efter maten så for vi in till stan och hyrde film och köpte lite gott :) sen när vi kom hem började vi se "wild child" som var ganska så bra ändå. men vi han bara se halva ungefär innan vi var tvungna att fara och hämta några stycken som hade druckit lite mer än de borde ha gjort.. men det gjorde inget för vi hade ganska kul i bilen. vi kom på en dans till refrängen i hey baby ;D
sen satt jag och pratade med emil och nathalie i köket när dom kom hem för kvällen, eller natten för klockan var typ 3 när jag hämtade dom. nog var ni söta kan jag lova, haha :)

imorse vaknade jag iaf av att mamma väckte mig och sa att vi skulle fara om en timme så det var bara stiga upp och äta frukost. väl på stan så köpte jag ett nagellack som jag visade i mitt förra inlägg och ett par glajjor :) när vi kom hem blev det tacos till middag och väldigt god efterrätt! nämligen jordgubbar och grädde!


sen pratade vi vid middagen idag och det blev bestämt att linda följer oss till Gotland! :) vi ska nämligen dit veckan efter PDOL för våran granne har sitt 50-års kalas där :) sen ska vi förbi en kompis till mamma och pappa efter det, vi ska även hälsa på våra kusiner som bor där neråt som vi typ aldrig träffar, sen ska vi till Tyskland också för vissa grejer är ju så himla billiga där! :P
och jag och linda ska ju stötta varandra hela sommaren om vi ska bli så snygga som vi vill! :) så jag tror det här kommer bli den bästa sommaren på länge!

sen för dom som vill bli riktigt avundsjuka så kan jag berätta att jag har sommarlov nu! min sista dag var i fredags så nu är det lååånga sovmornar och sena kvällar som gäller :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Beatrice, det här kommer garanterat att bli den bästa sommaren någonsin!

2008-05-25 @ 11:07:47
URL: http://lindaperssons.blogg.se
Postat av: Beatrice

vet du vad? det tror jag också!

2008-05-26 @ 00:42:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0