${Beatrice}

skriver ett arbete om henne just nu men det går inte så bra för det finns så himla mycket annat roligt på internet att kolla på! men jag försöker tänka på att då måste jag göra allting hemma och det vill jag ju inte så det är nog dags att sätta igång.

sara linneuth är min räddare i nöden. skulle ju då egentligen sitta på skolan i 4 timmar tills vi började, men då ringde sara och sa att jag kunde komma till henne så jag tog en buss dit. vi satt och pratade, såg film och åt lunch. mysigt!

jag vill inte ens komma hem från skolan idag, eller resten av veckan. all ledig tid måste jag ägna åt att plugga och skriva arbeten, och det är ju inte direkt det roligaste. men jag har ju inga val..

tur att vi har kortare dag imorgon, jobbigt att komma hem 17.30 från skolan, som idag t.ex.
men nu är det nog bäst att jag fortsätter skriva om Jane fucking Austen.
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0