${Beatrice}

nu är jag så less som man bara kan bli! men jag tror nästan att jag kommer vara LITE mer less nästa fredag, för då har jag haft 4 prov den veckan :P

nu har jag iaf gjort bort chefsintervjun vi skulle göra och skrivit färdigt om Jane Austen som jag ska redovisa imorgon. nu hade jag tänkt vila ögonen lite och lägga mig i sängen och skriva förhand istället för på datorn för jag får så ont i ögonen.. ska skriva färdigt ett tal vi ska hålla på engelska, och jag ska berätta om min pappas olycka för pappa tyckte det. så vi får väl se på fredag då jag ska redovisa det ifall det blir jobbigt eller inte, jag tror att det blir det men jag vill ändå berätta det. så ska fortsätta att skriva det på svenska och sen översätta till engelska.. men först hade jag tänkt ta en dusch!

imorgon blir det matte på morgonen sedan ska vi till angelica i klassen och vara hos henne och grilla, mysa och spela kubb, vi hoppas på fint väder! :D
hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0