${Beatrice}

shit vad varmt de är alltså! jag och linda har varit ute hela dagen! vi steg upp 07.30 idag för att gå på loppis i badhusparken och det var väl inte sådär jättekul så vi gick in till stan efter ett tag och köpte hårfärg åt mig och sedan for vi hem till henne igen. väl där så färgade linda mitt hår lite mörkare så att utväxten skulle försvinna och även om det inte är så jättestor skillnad så blev jag ändå nöjd för det blev precis den färg jag vill ha :)

igår så hade vi en spa/må-bra-kväll. riktigt mysigt! vi såg tv, målade naglarna och gjorde hudinpackning ;) oj så lena våra ben är! självklart så drack vi cola light också och åt lite pop delight :)

nu har jag precis duschat och ska se hur mitt hår ser ut när det är fixat, för jag ska ju ändå fixa det eftersom att det är fest ikväll :) med en viss sara linneruth! men jag ska också äta, sminka mig osv. men det kan jag nog inte börja med än för då kommer jag hinna förstöra det tills senare :)

den här sången satt jag och linda och sjöng på hennes stundsmatta i den här sommarsolen. det var några gentlemän byggde ihop den medan vi satt och sa hur de skulle göra och solade ;) sen när de var färdiga hoppade vi tills vi blev trötta och sen låg vi bara där och steekte. sen körde vi gissleken när linda visslade en sång och jag gissade, och efter att hon hade visslat den här så fastnade den i våra huvud. när jag sökte på den på youtube så hittade jag denna underliga video, till en låt som inte riktigt passar in egentligen.. men den var rolig :)

här är några bilder från igår!

image22
inplastade ben! det funkar och benen blir jättelena! ;)

image23
pop delight och cola light ;)

image24
probably the best girl in the world!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0