${Beatrice}

sitter här med jossan och sara liiiii just nu och lyssnar på musik! lyssnar på church från step up 2 ;) skitbra låt! vi har just sett videor på sebastian krantz och han är så jääävla söt! men sara säger att han är bög :( synd att han bara är 14 år..lite väl lite kanske..

feeeest är det iaf och senare kväll bär det av till stan för att gå ut, och för en stund sen så pratade jag med linnéa och det var väldigt trevligt!" längtar till att träffa henne idag, var väldigt länge! men nu ska vi fortsätta dricka och ha det trevligt! heeeeeeeeeeejs! hjag hör av mig imorgon om jag inte är alltför bakis, får väl se när jag är nog kapabel att köra bil hem imrogon bitti, tjingelingpling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0