${Beatrice}

oj så trött jag är nu! har verkligen hållt igång hela dagen!
idag har jag:
promenerat 5 km
krattat gården med lillasyster i 2,5 timme
promenerat/sprungit i ca 35 min
så jag har varit väldigt duktig, men det måste man vara om man ska nå målet jag och linda har satt upp, eller hur? ;)
på lunchen idag träffade jag linda, sara och sara. så jag frågade linda ifall hon skulle åka med min buss hem åsså började vi prata om det, men så säger sara: men bea kör inte du bil idag? jo just det! tur att hon sa det, annars hade jag suttit mig på bussen och kommit på det när jag varit hemma, det hade ju varit typiskt..

nu hade jag tänkt sätta mig och plugga engelska för jag har prov imorgon, mitt sista prov! yey! :D idag hade jag också två redovisningar, en på svenska om jane austen och en på engelska on fantomen på operan, superbra film föresten! och sen hade jag ett matteprov som jag tror gick ganska bra, jag skriver imorgon hur det gick :)

men först så ska jag hoppa i duschen, packa idrotten imorgon och seeen plugga, men som vanligt så kommer jag väl hitta på något mer att göra för att slippa plugga..
men hej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0